Veelgestelde vragen
Wat vervelend dat uw product niet voldoet aan uw verwachtingen, geen zorgen tuurlijk kan dat! U kunt uw product gerust binnen 14 werkdagen retourneren. Tenzij in de product beschrijving staat vermeld dat dit niet mogelijk is door bijvoorbeeld onze hygiëne voorschriften. Bekijk onze voorwaarden op Retourneren- en annulering
Deze situatie proberen wij van Allerbestekoopjes natuurlijk altijd te voorkomen, maar stel dit gebeurd u toch kunt u altijd een e-mail sturen naar info@allerbestekoopjes.nl. Meld hier alstublieft bij om welke product(en) dit gaat en de datum waarop de gemmidelde levertijd is gezet zodat wij u op een zo’n efficient mogelijke manier kunnen helpen.
Om het product van Allerbestekoopjes naar u te krijgen moet u als koper verzendkosten betalen. Dit heeft te maken met de nodige kosten die worden gemaakt om het prodcut heel, en snel naar u toe te brengen. Denk bijvoorbeeld maar aan de benzine kosten voor de levering of de administratiekosten bij het product.
Onze levertijden per product varieert tussen de 1 tot en met 3 werkdagen. In deze 3 werkdagen zitten zowel de verwerktijd als levertijd inbegrepen.
Er is een kans dat uw vraag niet in deze lijst staat. Maak u vooral geen zorgen . U kunt voor vragen mailen naar info@allerbestekoopjes.nl.